جمعه 10فروردين 1403

الجمعة 20 رمضان 1445

Friday 29 March 2024

جشن روز حسابدار -هتل استقلال -جامعه حسابداران رسمی -17 اذر 97

تعداد نمایش : (1476) تاریخ انتشار : 1397/10/02

🔸شنبه هفدهم آذرماه 1397 سالن دریای نور هتل استقلال شاهد گردهمایی صدها نفر از حسابداران رسمی ایران به منظور برگزاری آیین‌های گرامیداشت روز حسابدار بود. در این مراسم که از ساعت 18 تا ساعت 21 به طول انجامید شاهد حضور و همراهی رئیس و برخی از اعضای هیأت مدیره‌ی بورس، و جمعی از مقامات ارشد نظام بانکی نیز بودیم.
🔸در ابتدای مراسم و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، پخش سرود ملی و سرود جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران، رحمت‌اله صادقیان، رئیس شورای‌‌عالی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران ضمن خیر مقدم به کلیه‌ی حاضران در گردهم‌آیی از درگذشتگان یک سال اخیر جامعه‌ی حرفه‌ای حسابداری یاد کرد و ضمن یادکردن از آن مرحومان برای آنان طلب مغفرت و آمرزش کرد.
🔸نخستین بخش مراسم روز حسابدار به تجلیل از فعالان نسل اول حرفه‌ی حسابرسی در ایران اختصاص یافت. در این بخش رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و رئیس شورای‌عالی جامعه با اعطای لوح‌های تقدیر به شماری از فعالان حرفه‌ای پیش‌کسوت از آنان تقدیر کردند. آقایان منوچهر انوری زاده نائینی (مؤسسه‌ی حسابرسی دش و همكاران)، بهروز دارش (مؤسسه‌ی حسابرسی دش و همكاران)، علی اكبر ناظم زاده (مؤسسه‌ی حسابرسی تراز مشهود محتسب)، شجاع ابراهیمی توانی (مؤسسه‌ی حسابرسی آبان ارقام پارس)، فریدون كشانی (مؤسسه‌ی حسابرسی آزمون)، سیدمحمد عارف پور (مؤسسه‌ی حسابرسی سپند تدبیر نیكان)، اصغر بختیاری (مؤسسه‌ی حسابرسی فرداپدید و همكاران)، محمود صانع زرنگ (مؤسسه‌ی حسابرسی آروین باستان محاسب)، خسرو محمدی رودباری (مؤسسه‌ی حسابرسی حسابدانان)، حسن فرنیا (مؤسسه‌ی حسابرسی امین محاسب پارس)، محمدنبی داهی (مؤسسه‌ی حسابرسی ممیز)، غلامعلی رشیدی (مؤسسه‌ی حسابرسی نواندیشان)، حسن صالح آبادی (مؤسسه‌ی حسابرسی اصول پایه فراگیر)، مهدی عباسی (مؤسسه‌ی حسابرسی بوستان محاسب ایرانیان)، و محمدعلی اکباتانی (مؤسسه‌ی حسابرسی شراکت) فعالان نسل اول حرفه‌ی حسابرسی ایران بودند که از آنان تقدیر به عمل آمد.
🔸معرفی و تجلیل از نفرات برتر آزمون حسابدار رسمی 1396 بخش بعدی مراسم روز حسابدار بود. در این بخش از بهزاد محمدی (مؤسسه‌ی آزمودگان)، محمد حسین قربانی کوهبنانی (مؤسسه‌ی رهیافت حساب تهران) و محمود مصطفی زاده (مؤسسه‌ی تلاش ارقام) که نفرات اول تا سوم آزمون حسابدار رسمی سال گذشته بودند. تقدیر شد.
🔸ادامه‌ی مراسم به ادای سوگند اعضای جدید جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران اختصاص داشت. در این بخش از حسابداران رسمی که اخیراً در آزمون پذیرفته شده‌اند دعوت شد تا مراسم سوگند را ادا کنند استاد نظام‌الدین ملک‌آرایی در این بخش متن سوگندنامه‌ی حسابداران رسمی را قرائت کرد و سایر حاضران با تکرار آن به پیمان حسابداران رسمی ایران با ارزش‌های اخلاقی تأکید کردند.
🔸بخش بعدی آیین‌های گرامیداشت روز حسابدار معرفی نفرات برتر آزمون رتبه‌بندی حرفه‌ای جامعه حسابداران رسمی ایران ختصاص داشت. در این بخش به ترتیب از نفرات برتر رده‌ی حسابرس ارشد در آزمون اسفندماه 1396آقایان میثم فرهنگی، باقر رسولخانی و بهرام حسینی اصل و نفرات برتر آزمون مهر 1397 آقایان علیرضا ابوترابی، سید محمد باقر ساداتی و خانم فاطمه فرنودیان توسط اعضای هیأت مدیره‌ی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد. در تجلیل از نفرات رده سرپرست حسابرسی نیز ابتدا از نفرات برتر آزمون اسفندماه 1396، محسن زردکوهی، حامد لواسانی و محمدرضا روشنی گیلوایی تقدیر شد و سپس نفرات برتر آزمون مهر 1397 آقایان میرسهراب سید قربانی، مرتضی جعفری مرندی و خانم آناهیتا برفره معرفی و تقدیر شدند.
🔸تجلیل از نفرات برگزیده‌ی آزمون رده‌ی سرپرست ارشد حسابرسی نیز در ادامه انجام شد و در آن ابتدا از نفرات برتر آزمون اسفندماه 1396 آقایان داود کاغذ کنانی، محسن جهانگیری و محمد حیدری و سپس از آقای هادی حمید نفر برگزیده‌ی آزمون مهر 1397 تقدیر شد.
🔸در بخش دیگری از مراسم از خبرنگاران حوزه‌ی حسابداری و مالی آقایان مجید اسکندری (دنیای اقتصاد)، رضا امامی (خبرگزاری فارس) و امیر شایان مهر (صداوسیما) و خانم زهرا مجتهد (دنیای اقتصاد) تقدیر و تشکر شد.
🔸پایان‌بخش مراسم اجرای برنامه‌ی موسیقی سنتی بود که با استقبال حاضران در گردهمایی همراه شد. در این بخش آقای حسین شکری چند تصنیف و نیز سرود ای ایران را با همخوانی حاضران در همایش اجرا کردند. همچنین، استاد مظفر شفیعی یک قطعه‌ی آوازی اجرا کردند.
🔸آیین‌های گرامیداشت روز حسابدار پس از صرف شام به پایان رسید. گزارش تصویری این مراسم در شماره‌ی آتی نشریه‌ی حسابدار رسمی منتشر خواهد شد.

نام
ایمیل
توضیحات
Captcha
کد امنیتی